3 ay 7 günlük iki gündür uykuya çok zor geçiyor hep ağlayarak dün akşam 1 buçuk saatte zor uyuttum gözleri kapalı sürekli ağlıyo başını kaldırmaya çalışıyor tepiniyo 🥺 gece emmek için uyandığında hiç ağlamaz normalde onun kımıldanma sesine ben kalkarım emziririm ama yine iki gecedir ağlayarak uyanıyor 🤦🏻♀️ Atak için bize erken bilmiyorum her huy değişiminde altında bişey aramak gerekir mi yoksa bebek bu deyip normal mi karşılamak lazım günleri günlerini tutmuyor