01_10-2020 Ne sıklıkla yaparsınız temizliği,ben gün aşırı yaparım yaptığımda hep dip köşe ne varsa altını üstünü getiririm günlük yaparım evim fayansçı yerde su lekesi görmeye bile tahammülüm yoktur sizce ben takıntılımıyım bi tedavi görmem gerekirmi
Deletedmom78654 01_10-2020 keyfime bağlı . Bazen ard ardına yaparım bazen haftada 1. Ama şu robot süpürgelerden alacam . Kullananlar çok memnun . İş yükünü hafifleteceğini düşünüyorum . Size de tavsiye ederim
Theodora 01_10-2020 Sizi yipratir bu durum. Ama zannediyorum elinizde degildir iciniz rahat etmiyordur. Benim temizlik takintim yok ama bazi seyler var cok takik oldugum onlar istedigim gibi olmayinca kafam hep orada oluyor. Bu durum da beni fazlasiyla yoruyor.
Deletedmom0099 01_10-2020 bana fazla geldi. etrafımdaki temiz ve düzenli insanlar bile haftada bir dip köşe yaparlar. bende pazardan pazara süpürme silme toz alma yaparım hergün robot süpürge çalışır lavabo ve tuvalette 2-3 günde bir kirlenmesine bağlı
01_10-2020 Deletedmom78654 bende almayı düşünüyorum yoksa hep sil süpür çok zor birde bebeğim herşeyi ağzına katıyor çok dağıtıyor yemek yerkende biraz bundan da mı kaynaklı bilemedim
01_10-2020 Deletedmom0099 sizin rabot o silme süpürme işleminiz yok şuan onu çalıştır o görevi yapsın bulaşıklar makinaya lavabolarda yıka hemen bitti aman benim şuan o değil çok düzen temizlik hastalığım var simetrik rahatlızlığım var bunları yapmazsam içim rahat etmiyor
herseyguzelolacakk 01_10-2020 valla canım benim eviminde her yeri taş döşeme 250 m2. Ne yalan söyleyim her odayı hergün süpürmem. Çocuğumun gezdiği yerleri temiz tutmaya çalışırım. Yoksa hergün hergün o temizlik yapılmaz. Haftada bir yarım gün bayan geliyo. Ayda 1 tam gün. Yetiyo bana
Muhasebeciana 01_10-2020 hergun supurge yapar yer silerim cocuktan once haftada 3 kez yapardim yer silmeyide 2 kez yapardim kizim emekledigi icin hergun yer supurup siliyorum gun asiri toz aliyorum ama gecen hafta hic yapamadim temizlik anneme gittim geldim 2 gun sonra kizim hasta oldu falan derken kaldi bugun daha yeni supurge yaptim birazdan kizim uyuyunca da yer silip toz alcam insallah 😃 firsat buldukca aralarda dolap iclerine girmeye calisirim gecen hafta kizim hastalanmadan once mutfak dolaplarinin ic dis temizligini yapabildim birde supurge mesela 😃 2 ayda bir perse yikarim eski evimdeyken 2 haftada bir cam silerdim cunku tam cadde ustuydu cok tozlaniyordu simdi yeni evde 2 ayda bir siliyorum 😃😃
01_10-2020 Muhasebeciana valla bende öyleyim yoksa olmuyor bebeğim yerde ne görürse bulursa ağızna katıyor
Deletedmom78654 01_10-2020 aynen . Düşünsene sil süpür işin olmasa diğer işler çok zaman almaz zaten büyük kolaylık . Hatta şimdi araştırıyorum hangisi iyi diye millet şey yazmış ; akşamdan evi topluyoruz yatmadan çalıştırıyorum sabah kalkıyorum tertemiz 🤗 düşüncesi bile çok güzel 😊😊 bebekli ev illa kirleniyor tabi sürekli bişeyler döküyor hepimiz öyleyiz . Hele benim 2 tane 🙈🙈
01_10-2020 herseyguzelolacakk sizin ne güzel yardımcı geliyor evinize siz süpürmezsiniz o süpürür siler yapar
Muhasebeciana 01_10-2020 Aynen oyle valla canim ve hergun sil supur yapsamda kizimin bogazlari enfeksiyon kapti ya 🤦 herseyi agzina atmaktan gunde kac sefer elini yikarim birde ona ragmen 🤦
herseyguzelolacakk 01_10-2020 ama sizinki takıntı şeklindeymiş. Onu anlatmaya çalışıyorum. Ben sürekli elim süpürgede bezde gezmiyorum. Sizin içinde çok zor oluyordur. Elde olmayan bir durum gerçekten Allah yardımcınız olsun
-erCansu- 01_10-2020 hergun mutlaka supururum tuvaleti yıkarım 2gunde bı daha detaylı siler toz alırım 😅 camlar perdeler dolap içleri falan olayına 3-4 ayda bı girişirim
Askmeyvesininannesi 01_10-2020 kendinde farkındasn durumun ama kendini yoruyosun. K bakma ama amelelik yani. Hayatta uğraşmam. Bi kaç günde bi süpürge haftada bi vileda oldu bitti. Zamanım hayatım enerjim kıymetli benim. Kendimi hiç yoramam. Sende böyle düşünsen iyi olur. Yoksa ev işi hiç bitmez. Yeri kapısı camı tozu bitmez yani
01_10-2020 Askmeyvesininannesi doğru çok güzel söylüyorsun , bende bi süre böyle düşünüp sonrasında yine aynı sonucu varıyorum
Dmrcnn 01_10-2020 oğlum yerde ne bulsa agzına atıyır yerler fayans ve günde 2defa süpürge acıyorum 1defada siliyorum bende titizliğe cok önem verrm ama artık zorunluluktan yapmaya başladım ve cok yoruluyordum bazen günde 3defa süpürüyorum cünkü kedim de var o yüzden robot süpürge aldım cok tereddüt ettm bnm gbi siler süpürürmü diye ama bence benden daha iyi süpürüyor😂 halıda süpürge izi oluyor o derece ve yükümün coğu gtti her akşam ve oğlum öğle uykusuna yattığında salıyorum ortaya süpürüp siliyor teknolojiye ilk defa bu kadar hayrn kaldım