Deryammmm Dünden yazdım kızım gripti aşı yapıldı aymıyor kendinde değil doktora götürdüm bronşit olmuş çok kötü bı durumda takip edilecek dedi içeri yatış yapmadı yer olmadığı için napabilirim kafayı yiycem gülmüyor tepki vermiyor
Ugggg Deryammmm başka hastaneye yokmu madem çocuğun durumu yatış gerektiriyor neden başka hastaneye sevk vermedi