Merhaba hanımlar. 8 aylık bir kızım var. Her gün 21.00 gibi uyur, gece bazen 1 kez kalkar bazen 5 kez belli olmaz değişir. Uyandığı zaman emer, emerken geri uyurdu yatırırdım. Ama şu son 3 gündür gece 2-3 gibi uyanıyor ve saat 4-5 e kadar uyumuyor onunla oynayayım istiyor. Çok şükür ağlamıyor dede baba mama söylenerek oyun oynuyor. Sizin başınıza böyle şeyler gelmiş miydi bu zamanlarda? Alışkanlık yapmasından korkuyorum hep böyle mi gidecek?😳 uykum var😖