Beatrice00 Arkadaslar oglum 1 yasinda ve ben çalışıyorum sabah 8 ogleden sonra 3 e kadar . Oglum sagdigim sütü icmiyor biberon suluk pipetli suluk herseyi denedim içmiyor. Napacagimi bilemedim benim gibi durumda olan var mi