Bebeğim 34 haftalık 2 kg olarak dünyaya geldi 11 gün önce, bugün bizi anne bebek uyum odasına aldılar bebeğim hala küvezde ama bütün beslemelerini burda kalıp benim yapacağımı söylediler. Süreç bundan sonrası için nasıl işliyor acaba? Anne uyum odası özel hastanelerde ücretli mi bilgisi olan paylaşım yaparsa sevinirim.