ozgesahiiin kizlar misafirim icin iki tepsi yaptim hepsi catlamis sarilmiyo nerede yanlis yaptim ki herseyi int.baktim birebir yaptim
Canimkizim34 ozgesahiiin fazla beklemediği için çatlar, unu yetersiz veya çok olduğu zaman çatlar, hindistan cevizi az olduğunda çatlar. Ha birde ben alttan spatulayla destek vererek sarıyorum sıkıntı olmuyor daha güzel sarılıyor.
Alinduru ozgesahiiin kuru olmuş demektir. Ya unu fazla gelmiştir ya da dolapta çok bekletmişsinizdir bence.
ikiprensannesi_gul ozgesahiiin yağ kouiymamayı tercih ediyorum ben ve hiç kırılma yaşamadım bide yiceğiniz zaman rulo yapın bekletmeyin çok ondanda olur
Minikprenses_1 ozgesahiiin Canım dolapta ne kadar beklerse o kadar iyi olur. yaparken de altına streç filmi koy onun üstünde yap kaldirirken çok kolay oluyor..