Melike13 canım ben 13 temmuzda doğum yaptım ve yaklaşık 20 günde dikişler geçti ilk haftalarda ağrı sizi olması normal ama kabız olmamaya çalış ki zorlanmasın dikişler. ben doğum yaptıgımdan beri kayısı üzüm kompostosu içiyorum sen içiyor musun o da yumuşatıyor ayrıca 3 lt altında su tüketmemeye çalış be hamurişi vs az tüket. maalesef yeme içme çok etkiliyor bunları yparsan kabızlığın azalır diye düşünüyorum.