MervosP ben çok korkmuştum keşke daha önce kesseydim dedim. her kalktığında su verdim pipetli suluğuyla. yani yatarak mama gelmeyecek artık bunu bilsin diye. ilk 2 gece biraz zordu biberon gelir diye uyandı sık sık ama sallayarak geri döndürdüm uykuya. zamanla uyanması azaldı, havalarda serinleyince su vermeyi kestim şuan uyanırsa emziğini veriyorum geri uyuyor desteksiz