Sekerpare_ Kızlar bebeğim tam 2 aylık. Ben hem meme hem mama verdim bebeğim erken ve 2740 kilo doğdu. İlk ay mama da 100 ml yiyordu meme 15 dk emerdi. Şimdi meme 5 10 dk, biberon 50 ya da 75 ml içiyor. Çok üzülüyorum fazlasını almıyor doyuyor mu acaba
Tugce Sekerpare_ bebekler 5 dakika civarında memeyi boşaltıp devamında sütü çağırma ve ağız tatmini yaparlarmış. Uyku arasında kısa da emebilir ama gelişimi ile alakalı sorun yoksa ve kilo alımı yeterliyse mama vermemenizi öneririm. Rahata alışıyor bebeler akıllı 🙈🌸
Nrc-2 Sekerpare_ aynı durumu yaşadım benm bebeğimde 2710 doğdu sonra sarılık oldu mama meme beslemeye başladım iyi gidiyordu 2. Ayına girer girmez mama reddi başldı 30 cc zor içiyordu memeyi öğürüyordu doktora götürdüm hatta acaba idrar yolu enfeksiyonu mu var o mu iştahsızlık yapıyor diye hiç bisey çıkmadı 3. Aya doğru yavaş yavaş düzeldi . Doktorumda çok zorlama tiksinmesin bu sefer hiç yemez dedi o yüzden kendi kendine düzelmesini bekledim. 4. Aydayım hala meme mama gidiyor. Çok takılmayın bu duruma biliyorum takılmamak elde değil ama bebişinizde düzelir umarım kendi kendine🌸
gunessarenin_annesi Sekerpare_ merhaba bence gayet yeterli kilo alımı da iyi gidiyorsa bende kızıma arada mama takviyesi yapıyorum enn fazla 90 içebiliyor oda 3 saati geçerse mamayı çok vermemeye çalışıyorum emdiği halde huzursuz olduğunda doymadı diye yafa gece yatarken veriyorum
Tnisaaa Sekerpare_ mamayı azaltabilirsiniz bence sadece anne sütü yeterli gibi görünüyor. Doktorunuza sorun. Kilo alımı gayet iyi
momofa Sekerpare_ 600 gr alması yeterli. Bence almıştır da. Tnisaa’ya katılıyorum, zorunlu olmadıkça mamayı azaltın bence de. Anne sütünüz yeterli gibi. Emdikçe emer zaten zamanla da.
ftmgz Sekerpare_ benim bebeğim beş dk emip bırakır kilo alımı iyiyse takılmayın artık daha hızlı emiyorlar doyuyorlardır
Tnisaaa Sekerpare_ hayır süre tutmak mantıklı değil aç olsa bırakmaz kesinlikle. Memeniz yumuşuyor mu emzirmeden sonra ? Ben emzirirdim 10 dk kadar sonra yarım saat bekleyip tekrar emzirirdim. Bebeğin ağzı ve çenesi yoruluyor diye