uykucukoala BalliGunesimm zorunlu sezeryan oldum sağlık probleminden dolayı 38+2 de 52 cm ve 2500 kilo olarak doğdu şu an 22.5 aylık 13.5 kilo
Tombikdonerartikcokpahali 1 aylık olmaya tam 2 gün kaldı😊😂 sadece doğum kilosunu ve boyunu biliyorum 2 gün sonra kontrolümüz var 😊
BalliGunesimm Tombikdonerartikcokpahali ya en heyecanlı zamanlar inşallah güzel kilo almıştır hadi bakalım sağlıkla büyüsün bi aksilik olmadan 🥰
BalliGunesimm Balkupum2505 maşallah kilosu güzel sağlıkla büyüsün o aylarda 10-11 kilo olan arkadaşlarım var 🥰
BalliGunesimm uykucukoala olsun canım sağlıklı olsunlar da maşallah kilosu yine iyi doğmuş şuan da da çok iyi bende 39 da oldum sezeryan 3150 doğdu ama küvezde kaldık 2800 e kadar düştü kilomuz besleyemedim çok üzüldüm şuan iyi şükür her şeyi 🥰
BalliGunesimm uykucukoala hahah olsun zor bi doğum geçirince akılda hep kalıyo valla bende öyleyim hiç gitmiyo o anlar aklımdan 😂
Balkupum2505 BalliGunesimm amin cümlemizinki insallah. Evet biraz kilomuz var ama harekwtlendikce zayifliyo biya gidiyo falan
BalliGunesimm FatmaKrbkl sadece anne sütü+ek gıda mı veriyorsunuz acaba, takılmamak lazım zaten bünyeden bünyeye değişiyor
uykucukoala BalliGunesimm o günler de gelip geçiyor geçmez sanıyorsun ama geçiyor benim ki de maşallah çok iyi Rabbim yavrularımıza sağlık sıhhat versin 🥰
BalliGunesimm Balkupum2505 valla sonradan boya veriyolar yememe atakları oluyo şimdiden kilolu olsunlar da o zamanlarda verirler 🙈
FatmaKrbkl BalliGunesimm sadece mama aldı 4. Audan sonra da ek gıdaya başladı, herşeyi yiyor 😂 ileri prematüre doğdu oğlum boyu kilosu hiç umrumda değil 🥰