Goktusum zorsunmadan olabılır benımde bundan 9 yıl önce tükürük benımde taş oldu bende sizin gıbı çok korkmuştum hatta doktor korkutmuştu daha sonra KBB ye gıttım korkulacak bırşey olmadığını soyledı dılımın altında damarda nohut şeklındeydı onu patlattı şişlik indi ama KBB ye gıdın bence