Gulumse1 Deletedmom_21 canım benim sadece bir ip gibiydi 1 hafta sonra gel demişti ilkninde öyle oldu ikincisinde dikiş aldırma olayım hiç olmadı.
Lulemom Deletedmom_21 evet kendi doktoruna gidiyorsun. Bana 5. Gün gel dedi. Bandı çıkardı kenarda da minik ip var onları kesti. 40 çıkınca da gidiliyo mu tekrar bilmiyorum ama. Gel demedi. Gerekmiyo sanırım
LLeylaa-afr Deletedmom_21 benim oyle dikis iplerim yoktu kizim 10 gunluken gittmistim hic bi problem yok gayyet iyi demisti bide 1 sene sonra gel kontorol yapariz dedi kendi doktoruna gidiyorsun baktiriyorsun.
Yusufagahinannesi Deletedmom_21 ben öyle yaptım 6 gün sonra gittim ama normalde bir hafta on günmüş sadece bandajı çıkardı pansuman yaptı acımadı korkmayın ben korkmuştum 😂
LillyWonka Lulemom 40 çıktıktan sonra da gidiliyor rahimi kontrol etmesi gerekiyor parca kalmış mi rahim kendini toparlamış mı vs diye.
Deletedmom_21 LLeylaa-afr benim de yapistirmali canim da o zaman bende 10 gun sonra gideyim tesekkur ederim
Lulemom LillyWonka 5. Günde ultrasonla baktı sorun yok dedi. Aklıma da gelmedi hiç sormak. Kendisi de gel demedi 🙄
Deletedmom_21 Yusufagahinannesi ayy tesekkur ederim ya bazilari bastiriyor felab dedi valla yine çığlık atmak istemiyorum artik😂😂😂
Vuslat26 Ben 10 gün sonra kontrole gitmiştim yapıştırma olduğu için dikiş yoktu 3 ay olunca tekrar kontrole istedi