UrasBaby :) Biz oğlumla sürekli emişiyorduk o günlerde o memeden hiç ayrilmiyordu bende veriyordum :) karın açlığı değil güven açlığın dan emiyor :) şuan 2 aylık oldu eskisi kadar emmiyor fazla mama vermeyin sütüm yetmiyor diye de düşünmeyin en fazla 5o CC yeterli olur gogusleriniz çok acıyor biliyorum benim göğüslerim kanardı ama bir bez parçasını ısırarak emziriyordum çünkü çok önemli anne bebek bağlanması sebebi ile emzirmek 🤷🥰