4 buçuktaydık bebeğim var emziriyorum da. Daha önce bi kaç defa süt birikmesi oldu kanal tıkandığı için o yüzden onun nasıl bşey olduğunu biliyorum. 3-4 gün önce sağ göğsümün sol tarafı acımaya başladı. Bugün de uzun bi şekilde kıkırdak gibi bşey oluşmuş. Zaten bebeğim kucaktan inmiyor sağ tarafımda olunca da kucaktayken falan çok zorlanıyorum. Hangi doktora gidilir onu da bilemedim