cansuakyz 3 ay olduk meme reddi yaşıyoruz. Sürekli kendini çekiyor birdenbire ağlamaya başlıyor yutkunuyor duyuyorum emerken. Gazını çıkarıyorum, burun damlası verip aspiratör çekiyoruz birde memeden çekince de ağlıyor nasıl yapabilirim meme reddinden çekmeyi
ipekk05 cansuakyz merhaba bizde 3 aylığız bizdede meme reddi var ben bazen sağdığım sütleri biberonla veriyodum biberon istiyo şuan sizde mi biberon yüzünden oldu 🥺
Tugce cansuakyz sabırla düzelecek. Yeter ki biberon vermeyin. Sonuna kadar denersiniz duşta denersiniz Farklı mekan Farklı pozisyonlar denersiniz. Son çare kaşıkla verirsiniz ve denemeye devam
Baranbebek cansuakyz bizdede öyle oldu ama ben pes etmedim ayağa kalkıp zıplayarak veriyordum memeyi tutuyordu ozaman şimdi çok şükür düzeldi eğer birkez soğursa bebek birdaha emmiyormuş kızlar ben çevremden hep zorla bu ay tiskinir istemiyormu zıpla koş ama illaki emzir dediler yılmadan hergün nerde olursa olsun şarkı söyleyip hareket ettire ettire emzirdim zorda olsa yendik bizimki mama dahi içmiyordu çok şükür çok şükür kendine geldi🙏🏻🙏🏻
AAsyaa cansuakyz bende şu an aynı seyi yaşıyorum mecbur mama takviyesine basladım çünkü bildiğin aç kalıyodu 😞
ipekk05 Baranbebek peki aç kalmıyormuyudu bizimkide biberona alıştı emmeyi bıraktı şuan biberonu kestim ama mememi iki çekiyo bırakıyo daha saatlerce almıyor aç kalıyo nereye kadar sabredicem bilmiyorum en sonunda pes edip sütümü sağarak biberonla vermeye devam edicem dayanamayıp 🥺
cansuakyz Baranbebek valla 1 aydır yaşıyorum ben zaten az kilo alan bebek alerji testi verdik gelmesini bekliyoruz fazlasını da atıyor zaten onda problem yok 2 kere mama verdik sadece hayatında ona da kabız oldu bıraktık hemen ciddi anlamda zor süreç çok yoruldum artık takatim kalmadı her sabah aynı stresle uyanıyorum
cansuakyz ipekk05 kalmıyordu her iki yerden emziriyorum , gazını çıkartıyorum fazla gelirse zaten çıkartıyor kendi bu hafta sağdığım stoktan sütleri de verdim emzirdikten sonra sırf kilo alsın diye
Baranbebek ipekk05 biraz aç bıraksanız bebeğinizi öyledemi tutmuyor ben öyle yaptım acıkınca mecburen emdi
Baranbebek cansuakyz biraz aç bıraksanız bebeğinizi öyledemi tutmuyor ben öyle yaptım acıkınca mecburen emdi
ipekk05 Baranbebek aç kalınca iki kere çekiyo mide açlığını kıracak kadar sonra bırakıyo yine ağlıyo karnını doyurmadığı için
Kumsalho Bizde 3 buçuk aylığız bu aylarda normal olan bişey miş mama reddi meme reddi ben yatarak emzirdiğim için yanına yan uzanıyorum memem açık bi şekilde eninde sonunda kendi dönüyo emmek için sabırlı ol bol bol dene ısrarcı olupta ağlatıncada iyi olmuyo bekleyip her ağnı kollaman lazım
sademinannesi cansuakyz atak döneminin etkilerinden biride bu benim kızımda emmek istemiyor normalde hiç böyle değildi ama gerek kaşıkla besliyorum asla biberon tutmuyor tutsa da vermem zaten meme reddi olmasın diye çişli bez sayısında azalma var mı onun takibinde olun mutlaka biraz aç kalınca yatarak falan emziriyorum emiyor veya uykuya dalınca uyku arasında da güzel emiyor ben öyle buldum çözümü