aylizinannesiii kızlar çocukluğumdan beri idrar yolu enfeksiyonu oluyorum hap serum derken yıldım organik bir yöntemi yok mu otları filan karistirsam içsem doktorlarda artik yeter antibiyotik veriyoruz sürekli bağışıklık kazandin resmen diyorlar🥴
Paradiseeeee aylizinannesiii bende kendimi bildim bileli var bende de idral yolu enfeksiyonu birinci kural asla haklarımızı üşütmiycez vere maydonozun sapları bi tencere koy 2.3 diş sarımsak at 3.4 dilim limon at bide su koy kaynasın kaynadıktan sonra söndür hemen sonra onu iş paso enfeksiyon iltihap ne varsa söküyor düzenli yap ama bi sefer yapıp bırakma bi ayda 4.5 kere yap mutlaka geçer ve devamlı yap hatta maydonoz yiyoruz tüm saplarını ayır çöpe gidicene hem şifa oluyor hemde değerleniyor
Mys01-01 aylizinannesiii ben aynıydım artık hergün 1 Şile Kızılay maden suyu dedı dr bırakmadan hergün içiyorum cok zorlanırsam buscopan evde hemen ıcıyorum
1lina1anne aylizinannesiii valla en iyi meyve enfeksiyon icin yaban mersini bebeklerde sanirim yetiskinler icinde oneriliyor
aylizinannesiii Paradiseeeee Maydonoz sütü kesmez mi emziren annelere icirmeyin derlerdi hep oyle duyardım eger kesmezse bugun alip icerim öyle sancim varki
Mys01-01 aylizinannesiii sütü keser maydonozu kaynatma cnm buscopan ve öaden suyu bebegın 2 aydan büyükse buscopan alabılıyorsun
Paradiseeeee aylizinannesiii he valla tam bilmiyorum şimdi yaşan söylemiyim sen sor doktora maydonoz meşalesini haklısın
Mys01-01 aylizinannesiii tabıkı yuvarlak olan buscopan cok iyi geçen ay yıne oldum ben dr verdı bunu bana
aylizinannesiii 1lina1anne kizimdada oluyor ona bol su veriyorum öyle olduğunda ama bende sürekli oluyor