14 aylık bebeğim 2 saatte yada saatte bir sürekli kalkıyo. Ama insan uyanınca böyle afyonu patlamamış olur benimkisi cin gibi kalkıyo mübarek uyanır uyanmazda yatakta ayağa dikiliyo yani bismillah bi gerin iyice bi kendine gel dimi ayağa dikilmek nedir yaa? 2 saat sonra toplantm var mesela biz hala ayaktayız. Ben gerçekten buna nasıl çözüm bulacağım🥺🥺🥺