Arzuaktas Bence bu tartışılabilir bir soru. Anne sütüne yakın birçok marka var. Ben ilk günden beri Aptamil kullanıyorum ve çok memnunum. Bebeğime gaz vs. yapmadı. Kimine gaz yapabilir kimine kabızlık. Ancak bu gibi durumlarda Aptamil prosyneo yada conformile de geçiş yapılabiliyor. Yani kim ne derse desin bize iyi gelen mama size iyi gelmeyebilir. Şahsen ben illa bunu yada şunu alın diyemem. 🤷🏻♀️