Kizlar bebegim 4 ay 2 gunluk. Normalde ayakta sallayarak uyuyordu fakat hep aglayarak. Sanki aetik sallanmak istemiyor gibiydi. Ben dun youtubeda b videoya denk geldim sizde izleyin! Inanilmaz gaza gelip dun sabah basladim. Ilk uykusunda 15 dk sonra uyudu. 2. Uykusunda 20 dk sonrasinda ve aglamadi sadece biraz mizirdandi. Onuda sst psst yaparak cozduk. Ilk gunduz uykusu 40dk surdu sonrakiler 1 saat 15 dk. Tabi onemli olan saat duzeni kurmak saati geldiginde koydum ve hic direnmedi bile. Siz siz olun biran once baslayin nekadar erken okadar iyi. Normalde gece 40 kere uyanirdi. Bu aksam 9 da uyuttum ayni sekilde ve gece 3 e kadar uyudu kesintisiz. Mama verdim kendi uyudu suan. Ben hatta cok fazla kesintisiz uyudugum icin suan uykum gelmiyor uykumu almis gibiyim dunya varmis🥳🤷🏻♀️