Malesef eşim ve ben ve 24 aylık kızımla cuma günü corona olduğumuzu öğrendik bugün 5. Günümüz hepimiz pozitif olduğumu için evi ayrılmadan her m2 sini kullanıyoruz fakat düşündüğüm 10 gün sonra karantina bitince hadi yerleri duvarları çamaşır suyuyla sildik çamaşırları bazanızı ilaç kutularını iğneden ipliğe vs nasıl arındırdınız corona atlatanlar lütfen beni bi aydınlatın😬