sansemiha11 Her emzirmeden sonra bebeğim gazını çıkarmak için sırtına vurduğumda geğirmeyle birlikte kusuyor bazen normal bazen fışkırarak kusuyor. Her seferinde bebeğimin ve benim üstüm başım batıyor bu şekilde sorun yaşayan var mı çözüm arıyorumm😣
MinnakEgem sansemiha11 bizim de öyle fazla gelen mamayı gazla birlikte atar bebek bazen de gaz çıkarırken midesine baskı uygularsak oluyor yani öyle yada böyle oluyo 😊
anayimbenn sansemiha11 yaşıyoruz bizde mümkün olduğu kadar omzunuza mendil bırakın ve midesine baskı yapmayın bebeği çok sarsmayın
AysunCeysina sansemiha11 emzirdikten sonra bi 5 6 dk bekleyin oyle cikarin gazini midesi tamamen yerine otursun. hemen kaldiriyorsanizda kusabilir oyle