Kızlar bebeğim 11 aylık ve dünden beri kabız çok ağlıyor sancısı var babası yurdısında görevde ben gece doktora götüremedim sabah götüreceğim yinede sizin evde yaptığınız herhangi bir şey var mı acil işe yarayacak önerebileceğiniz bir şeyler varsa lütfen benimle paylaşabilir misiniz