12annee haftada bir bazen iki kere geliyor . Camlar siliniyor balkonlar her seferinde yıkanıyor banyolar yıkanıyor her taraf güzelce silinip süpürülüyor koltukları siliyor portmanto, evin kapıları dış kapıya kadar siliyor. Ama ben dolap içi temizlik yaptırmıyorum . Eğer tanıdık vasıtasıyla gelirse daha iyi olur . Ben yemek falan yapıyorum çayını kahvesini yapıyorum dinlen arada diyorum bebeğimle ilgileniyorum genelde