1prens1prensess Duygucesurr ben nescafe içerek rahatlıyordum doktoruma dedim içebilirmiyim diye oda evet fayda ediyor iç ama günde 1 bardağı geçirme demişti ve aşırı rahatlatıyor cidden 2 sezeryan yaptım 2sindede içtim tuvaletimi bile kolaylıkla yapmıştım
1prens1prensess Duygucesurr yani gaz sancım olduğu an içtim ve çıkardımda bana doktorum hehangi birini içebilirsin demişti