Merhaba kızlar. 6. Ay hazırlıkları yaparken organik pirinç unu ve irmik almıştım. Organik olması benim için önemliydi, gıda mühendisiyim organik olmayanların içlerinde çok zararlı pestisit kalıntıları olabilir. Ama buna bakarken bebek irmiği değil normal irmik almışım 😑😑 yorumlarda bebeğimin muhallebilerinde kullanıyorum görünce aldım hemen. Ama 180 günü henüz tamamladık. Ben 5.ayda tadımları yapmıştım 6.ayda da bu tarz mamalar yapmaya başlayacaktım. Zararı olur mu acaba bugün elmalı armutlu irmikli kavanoz mama yapıp yedirdim dolaba da attım bi de