Ssssraa Saat başı uyanıp anne salla ya da yanıma yat diye ağlıyor, delirdim ya bu da mı 2 yaş sendromu. Arkadaşlar bakın delirdim diyorum, lütfen geçecek deyin.
Ssssraa Hep_mi_uykusuz yanımda yatsa da aynısı ya çok deli yatıyor ne kendisi ne bizi uyutmuyor 😔 yataktan Resmen sürüngen gibi kalkıyorum çıkıp odama gidiyorum arkama ağlıyor 😔