[silindi] Smyyecnar canım bende yaptırmıcaktım cok sukur benım bebegımde gozlerıyle herseyı takıp edıyodu bı sorun olmucagını bılıyodum ama doktorumuz yaptırıb ılerde pişman olursunuz bişi cıkarsa dedı bızde yaptırdık canım gec kalmış olsakra