Labrinth Evet valla sahiplenerek yendm diyenilirim. Ama o aşamaya kadar yavas gavas biri kucagında tutarken dokunmaya başlamıştım.
köpeği sahiplendiğimzde de cok korkuyordmmm ikk 1-2 haft evde hızlı koşaraa falan geberiyordm yavas yavas aştım şimdi koynumda yatıyor arkdsladm inanamıyor 3 sene oldu.Bu arada hala kelebek kuş falan korkarm🤣 Kediden de korkarm ama eskisi gibi cıglık atıp yolumu değiştirmiyorm yanıma yaklaşsa da aklıma köpeğim geliyor amaaan ne ypacak ya beni mi öldürecek diyorm sakin kalıyorm