selam herkese. Memur anneler biliyordur 2016 yılında çıkan yasaya göre çocuk okula başlayana kadar yarım gün çalışıp yarım maaş alma kanun metni yasalaştı ancak yönetmeliği halen çıkmış değil.
Buna rağmen Kurumuna dilekçe verip bu yasadan faydalanabilen var mı ?