Zelihaa78 Arkadaşlar kuaför de bıyıklarımi yaptım şuan dudam üstüm kıpkırmızı ve çok yanio tahriş olmuş ne sürsem geçer bilgisi olan yazabilir mi
KahveliAnnee Zelihaa78 Aloa vera sür canım sonrasında asla iz kalmıyor gecen tavuk kizarttim yağ elimi yaktı kırmızı oldu ama sanki kaliciydi gibi aloa verayi sürdüm anında sızısı geçti iz filan kalmadı evde yoksa en kısa sürede alın
Deletedmom_72 Zelihaa78 Keşke öle aldırmasaydınız bazen iz kalabiliyor.İple aldırın bundan sonra.Dolapta buz varsa buz koyun bi nebze iyi gelecektir