Asafeymeninannesi Aptamil veriodum en başından şu an içmio yalnız. Hep bir mide bulantısı söz konusu. Sma deniyim diyorum. Önerio msnz? Öneriosanız Optipro mu gol mu? Yada önerdiğiniz başka bir mama var mı? Sünnetten sonra kilo kaybı oldu ne yazık ki 🙄
Gonul_celen Asafeymeninannesi ikisi de aynı gold eski optipro yeni sindirimi kolaylaşmış yenş versiyonu
Asafeymeninannesi Gonul_celen bundan bir kaç ay önce birinin gaz yaptığını okumuştum ama hangisiydi hatırlayamadım
Gonul_celen Asafeymeninannesi gold olandır muhtemelen ztn zamanla gold piyasada kalmaz ben bulamamıştım gold kabızlık ve gaz sorunu yaptığı için optiproyu cıskrıttıgıjnı okumuştum
Aylasrsn Ben hala mama arayisindayim ama su siralar evolviayi duydum elimde stok bitince onu denicem bende.
Aylasrsn Asafeymeninannesi bebelac gold nutrikonfor kullaniyorum gazli bebekler icinmis ama bizimkine cok guzl kilo aldiriyo evet ama gaz skntisi oldu. Yaramadi bu mama. Bende elimdekileri satamadim burda paylastim ama mecbur bitince evolviaya gecicem.aptamil Hipp sma bebelacgold bebelac gold nutrikonfr hepsni denedim sira evolviada. Hipp iyi gelmisti ama bebegim tadini sevmedi icmedi onu
Asafeymeninannesi Cemirim hippi ilk aylar sütüm olmadığı için denemiştim aşırı gaz ve kabız sorunumuz olmuştu 🙄
Melikeakiner [bilinmeyen] Sma nın tadı çok ağır, aptamil içmek istemeyen bebek bu mamayı hiç içmez. Kaç aylık bebeğiniz diş çıkarıyor olabilir mi?
Cemirim Asafeymeninannesi yani anne sutune en yakın oymus eczacim öyle dedi bende hipp 'ten memnun kalmazsa almayı düşünüyorum