PamirVefa Merhabalar kime soruyorsam ya bilmiyor yada yaptırmamış rota aşısını alsam evde yapabilir myim yapan varsa anlatabilir mi😂
Kahveliseker PamirVefa İlk doz hastanede kalan iki dozu evde verdim ☺️ oglum karni tok uykusunu almis mutlu mesut bir zamaninda hafif yatarak yavas yavas emdirerek icirdim. İlk verdigimde biraz tükürdü o yuzden inatlasmayin🤭ikinci asida yavas yavas damla damla verdim şükür ziyan olmadı ☺️ kontrol gununun aksaminda falan verdim ates az olabiliyor demisti takip ettim.bu kadar🥳
sarilokumumm PamirVefa evde yaptıranı duymuştum ama ben sağlık ocağında yaptırdım bir damlası bile önemli demişti ebe iyice içmesi lazım demişti bir de güvenemedim dolapta tutuluyor ısı kaybeder diye
Keremikoo PamirVefa ilk dozunu saglik ocaginda yaptirmistik daha dogrusu saglik ocaginda biz sıkmistik agzina hemsireden almadi zorla emzikle falan yutturduk. Tadina da baktim ben eksimsi bisi. 2. Sini olacagiz simdi evde kendim yapmayı düşünüyorum saglik ocagina haber verip.
Bal-yanak-dru Biz ilkini hastanede ikincisini evde kendimiz yaptık kayınpederim eczacı ama özel bir yetenek gerektirmiyor damla şeklinde yavaş yavaş ağzına damlatıp bebeğin yutmasını bekliyorsunuz
Basakrt Ben hastanede yaptıracağım hastane çok pahalai söyledi eczaneci ve doktor sağlık ocağında da yaptirabilecegimizi soyeldi bizde eczaneden alıp sağlık ocağında yoatirdik zaten damla şeklinde olduğu için evde de yapılabilir bence
Bal-yanak-dru Rota aşı hemşirenin dediğine göre çok tatlı birşeymiş o yüzden bebekler çıkartmadan içiyor yutmasını bekleyin yavaş yavaş içirin
Bal-yanak-dru Birde aşıyı aldığında bekletmeden içirmelisiniz yani eczaneden aldınız hemen içirin söylerler zaten yine de belirtmek istedim
Koalina PamirVefa Evet zaten çok az bişey sadece damlattıktan sonra ağzından çıkarmamasına dikkat edin o kadar
Btl-89 Haticenrr valla canım ben yaptırdığımda eczaneden aldım 375 TL civarı filandı yalan olmasın. Hastanelerde daha pahalı düşmeyin o tuzağa. Evde de yapılabilir ben sağlık ocağına sormuştum. Öyle yaptım.
Hayriye1410 PamirVefa ilkini aile hekimliğinde ikincisini evde yaptık hemşireyim. Uygulama kolay ağzına damlatılıyor ve ben hemşire olmama rağmen danıştım evde yapsam ani bir ysn etki yapar mı diye yapmaz dendi
Btl-89 PamirVefa ben evde yaptım canım iyi muhafaza et alınca hemen yapmayacaksan buzdolabına koy. Ben alıp ertesi günü yapmıştım. Doktorumuz onun için hastaneye getirme demişti. Ağız yoluyla veriyorsun bir damla bile yutsa yeter.
Hayriye1410 Hayriye1410 bi 2 dozlukbir de 3 dozluk var fiyat ona göre değişiyor ben 2 dozluk rotarix yaptırdım
mom554654 PamirVefa ben hepsini kendim evde yaptım. Ama tarihi önemli yani ya aşılarla bir yaptır ya da arası en az 28 gün olsun. Doktora danış mutlaka ne zaman yapacağını. Onun dışında çok basit az birşey zaten hemen yutuyorlar.