elif1852 Selam kızlar, kaç ayına kadar gaz çıkarmamız gerekir. Oğlum 6 aylık ben hala çıkarmaya devam ediyorum.
Merlinlin elif1852 ben 3. Aydan sonra bıraktım geceleri. Emip uyuyordu gaz almak için uyandırmak istemedim. Şimdi 8 buçuk aylık olacak kendisi rahat rahat çıkarıyor şükür
shr42 elif1852 benim bebeğim 1 yaşında ve hala gaz sorunu var maalesef özellikle de geceleri kendisi çıkaramıyor ve çok sık uyanıp ağlıyor geçeceği günü sabırsızlıkla bekliyorum
Samavizey28 Yani zaten siz artık gaz çıkarmama gerek yok diye düşünürsünüz. Ağızdan ne zaman rahat rahat gazını çıkarır gaz sancıları yaşamaz olursunuz ozamandan itibaren gerek kalmaz👍
Caglarass elif1852 Kendi çıkarmayı öğrendiğinde bırakmıştım ben. Zorlandığı zamanlarda da yüz üstü yatırıyodum. 3 ay civarlarıydı sanırım