Kerime1 gayet normal rahim toparlandigi icin o agrilar özellikle emzirirken olur cok emzirirsen cabuk rahmin roparlanir demişti dr.um
Agri kesici parol ve antibiyotik mutlaka iç kolay degil bir evlat dünyaya getirdin gecmis olsun.
Gözün aydın olsun sağlıkla büyüt yavrunu insallah 🤗