beyazkelebegim canim bebeğim 9 ay 2 günlük oldu son 10 gündür 3 dis patlatti aşırı istahsiz hep memede duruyordu ama sanki normale dönüyoruz yavaştan sabah uyaninca kahvalti(yumurta,zeytin,labne,salatalık,pekmez) öğlen meyve ve yoğurt, ceviz akşam da çorba ya da yemek veriyorum bugün nohut ve pilav yedirdim ilk kez yedi🙂 çok istahli değil her seyden az az yer. Bu arada uyurken ve uyandiginda emiyor