Kızım 13 aylık haliyle yemek yerken falan mama sandalyesine koyuyorum. Zaten cogu seyi kendi yer. Neyse canı isterse yer istemezse tutuyo önünden kıpkırmızı oluyorr sessiz ama kendini sandalye ile birlikte sallıyor. Sizin bebeklerde böylemii ve bunu hep yapiyor. Bacakları falan kipkırmızı oluyor. Sandalyenin ön kısmınada itiyo kendini bi gün devirecek valla cok korkuyorum arkamı dönmeye gelmiyo indir beni diye sıkıyo hemen kendinii😒 sizinkilerde böylemi😬😬😬