Gmxzzz rabbim şifa versin inşallah kötü bir şey çıkmaz.
Sizi huzursuz eden bir belirti var mıydı tedbir amaçlı mı gitmiştiniz.
Dün 4 aylık bebeğim çekyattan düştü halıya, gördüğümde sırt üstü yatıyordu, korkudan sanırım çok ağladı.
Eşim panik yapma bir şeyi yok dedi ama çok korktum.
Böyle durumlarda fışkırır tarzda kusma, gözlerde kayma, baygınlık hali, beslenme reddi gibi belirtiler olursa mutlaka götürün diyor doktorlar ama bebeğimde hiçbir şey yoktu keyfi de yerine geldi gülücükler attı, götürmedik, umarım hata etmemişizdir