masal2323 kusura bakma görmemişim evet kalçamda ağrı oluyordu batma hatta topallama yaşıyordum doktora gittim fizik tedavi ve rehabilitasyona her şeye bakıldı bel fıtığı ya da benzeri bir şey yok d vitamini eksikliği olabilir dedi. Emziriyorsan bebek parazit gibidir sendeki her şeyi çeker dedi. Bol bol egzersiz önerdi. D vitamini takviyesi falan. Kalçamdaki ve belimdeki ağrı geçti. Fakat topuklarımdaki ağrı hala sürüyor özellikle çok yorulunca ve sabah kalkınca.