Hanımlar iyi geceler. Hesabımın şifresini unutmuşum yeni hesap açtım 🤣 sorum şu aslında, kızım konuşuyor anlamlı kelimeleri var ama daha ileriye gitmiyor cümleye dokmuyor ve bazen inatla söylemiyor. Hayvan isimlerini söylüyor mesela seslerini taklit ediyor. Anne baba dede amca dayı teyze vs herkesin ismini biliyor. Ama mesela anne ver demiyo, su isteyeceği zaman anne su demiyo. Kitapta okuyoruz öyle çok TV tablet alakamız da yok. Renkleri biliyo ama isimlerini söylemiyor gibi şeyler yani. Nasıl bi yöntemle daha da gelistiririm siz neler yaptınız yada yapıyorsunuz? Herkes öğret daha da dili açılsın diyor ama ben neyi yanlış yapıyorum? 23 aylık bu arada.