Onuray Oğlum 5buçuk aylık akşamları biz tv izlerken vs beşiğinde sessiz ortamda uyutuyorum telsiz ihtiyacı belirdi tavsiye edebileceğiniz memnun kaldığınız telsiz varmı güzel anneler🌸
Onuray irva yoyko ayıcıklı olanmı o ise bazı yorumlarda ses sorunu var demişler doğrumu acaba yanıltmacamı ses kalitesi iyimi🥰 bide prize takılımı olması gerekiyor
kaganege Onuray hayır yok çekim gücüne gayet basarılı. Kameralı özelliği şart değilse sizin için diğer markalara yönelmeye gerek yok.
denizyildizi__ Onuray Philips telsiz . Kızımınki hep prize takılı çalışıyor , diğeri ister prize ister pille. Pili bitince de uyarı veriyor.
ebrugorgel Weewell kullanıyoruz 1 aydır çok memnunum Philips çok pahalıydı Weewell fiyat performans ürünü gerçekten
Rolria Onuray Avent telsiz çok iyi kafasını çevirse sesi gelir biz kameralı almadık ama ekstra kamera aldık Xiaominin 360 derece dönen çok memnunum ikisinden de .