Damlacatal Emir123ali Ben kullanıyordum fakat öksürüğüne işe yaramadı ya en azından boğazını yumuşatır diye veriyodum
Mommyishome Emir123ali ben de kullandım başta öksürüğü arttırdı ki zaten amacı oymuş balgamı atsın diye
ObirAnnnee Emir123ali kullandım iki defa ve memnunum. İlk başta öksürük çoğalır balgam atmak için 1 hafta icinde de bitiriyor
fistikli_gaymakli_baklava Bende kullandım tavsiye ederim doktorumuz hemen ilaçlara geçmeyelim demişti öyle önermişti prospani başta ise yaramio gibi gelmişti ama bir hafta sonra iyilesmisti