Sevgıli anneler gecen gun hıpp ın 800 gr lık mamasını aldım ındırımdeydı. Fakat kutuda sadece organık yazıyo. Combıotık yazmıyo. Son kullanma tarıhı de kasımda son. Tadına baktım diğerinden daha sekerli. Böyle bi durumla karsılasan var mı acaba? Kafama takıldı🤦♀️