Ozi12345 kızım asla şu içmiyor tadını hiç sevmiyor pekmezli su yaptım yok limonlu yok salatalık koydum onada yok hiç içmiyor günde en az 10 defa su veriyorum ağzına aldığını da puskurtuyor o yüzden hep kabız var mı önerisi olan ?
Morfrenk Ozi12345 benim kızım normalde su içer ama geçenlerde ishal oldu ve çok su kaybetti iştahı da gitti su içmez oldu bende ağzına biraz biraz bebe bisküvisi verdim onun peşine hep su içti.
momof2child Ozi12345 benim kzimda icmiyordu 11ayina kadar simdi 13aylik Cok sukur iciyor)meme surekli emiyordu benimki su ihtiycini aliyordu simdi memeyi azallttim diye su iciyor
momof2child Ozi12345 ha ozur dilerim ayina hic bakmadim azcik sekerli su verin cok az dudaklarina surun ozaman
momof2child Ozi12345 bide o aylarda subicmeme normal Meme emiyorsa ondan aliyor suyunu benim kizim dedgm gibi siringa ile su verdm 11ayina kadar damla damla
Azyef https://www.instagram.com/reel/CSV0IDDqWiJ/?utm_medium=copy_link Böyle bir şey kaydetmişim bakın bi
Ozi12345 Azyef pipetle cekebiliyor ama suyu sevmedi kefir filan koyuyorum suluk içine içiyor gayet güzel bardaklarda içiyor kefiri hemde lıkır lıkır iş suya gelince ağzını oynatmıyor 🙈
KutayinAnnesiii Benim oğlum da suyu pek sevmiyor. Biberonla verdiğimde hiç içmiyor oynuyor biberonla 6 ay 7 günlük ek gıdayı kaşıkla verdiğim için kaşıkla içiriyorum suyu da o zaman deli oluyor suya. Kaşığı gördü mü çok seviniyor ☺️