TTNCC2302 yedirememek çok geriyor insanı. Anlıyorum sizi. Başlarda bi ben de öyle olacak oldum. Sonrası derin suçluluk. Çaresi biraz teklif edip bakıyorum yemedi. Bırakıyorum. Yoksa ısrar ve inat hem bebeğimi üzüyor bunaltıyor hem de sonrasında beni geriyor ve bu gerginliği ona yansıttım diye sonrasında saatlerce suçluluk ve üzüntü. Yemiyorsa istediğiniz kadar inatlaşın o an yemiyor zaten. Kızmamayı beceremiyorsanız üstelemeyi keseceksiniz.
Dönem dönem yememeler oluyor merak etmeyin yiyecektir. Önüne inceleyeceği bir şeyler koyun. Ben öyle yapıyorum. Şişe mesela. Kapağını orasını burasını incelerken yiyor. Ondan sıkılıyor önüne başka bir şey veriyorum. Mandal, anahtar gibi…
Yemek stilinizi değiştirin. Ben mesela uzun bir süre yemediğinde doğrayıp değil rendeleyerek yemek yapıp pişirdiğmde yemeye başlamıştı. Biraz baharatlandırabilirsinz bir de.
Bunları bir deneyin. Umarım değişim olur