Genetik test falan da yaptırdım sonucu temiz cıktı bir sorun yok şükür. Ama kızım doğduğu günden beri dilini çıkarıyor hep. Ancak uyurken kapatıyor ağzını. Gelişimi vs de cok iyi kilosu boyu da. Ama neden yaa artık her gören neden dili sürekli disarda diyor korkmaya başladım. Hafif büyüklük var gibi ama anlam vermiyorum böyle olan var mi acaba? Geçici bir durum mu ne yapmam gerekiyor? 😏