Gamzelibayan kucuklukten ilkokul zamanalrindan beri su iciyordum ben de sise sise ogretmenim farkedip aileme soyledi. Seker varmi baktirin dedi baktilar cikmadi. Ailede seker hastasi var buarada. Basim agriyordu devamli bir sure gectikten sonra MR cekildi hipofiz adenomi cikti bu dedigim liseye baslarken. İlac kullandim suan 29 yasimdayim 1 sene oncesine kadar kullaniyordum. Cocugum olmayadabilirdi ama cok sukur oldu. İlacla yasiyorsunuz cok zor bir hastalik degil. Adenomu yoksa sikinti yoktur adenom bas agrisi yapiyor. Dogumdan sonra tekrar Mr ve tahlil yaptirmam gerekiyordu yaptiramiyorum koronadan dolayi, kapali alan oldugu icin