Bsrkk valla bebekte mizaç farkı sanırım. Ben dışarı çıkmaya başladığımda 1 haftalıktı. O zamandan beri duruyor, dışarıyı seviyor. Bebek arabasında uyumayı seviyor. Olmadı etrafı izliyor. 3 aylık oldu bu arada. Tatile bile gittik 15 gün önce. Tabi emmek istediği de oluyor arabada, emzirme odasında emziriyorum. Araba ya da emzirme odası mümkün değilse emzirme önlüğümü takıp cafede, parkta, bahçede emziriyorum.