zmerves Merhaba o kadar çok çeşit denedim ve yemiyor ki… en son pes edip kaşık maması denedim. İnanılmaz şekilde 5-6 kaşık iştahla yedi. Günde 1 öğün kahvaltıda mesela… versem ne düşünüyorsunuz 🤷🏼♀️ Zararı olur mu veya faydası bilemedim