Casper9061 Oğlumun sürekli gazı var kendini zorluyor kıpkırmızı oluyor daha 22 günlük . Yediklerime dikkat ediyorum ama değişen bir şey yok. Benimle aynı sorunu yaşayan yardımcı olabilecek birisi var mı?
Mom44454 Casper9061 bizde bir aylık olduk. Gaz yapan şeyler tüketme canım süt kakao sarımsk soğan salatalık vs vs mutlaka gazı oluyor probiyotik kullanıyorum biogai bir de sab simplex kendi çıkarıyor ama zorlanıyoe yine se zamanla geçecek inşallah
Casper9061 Mom44454 bizde bir damla verdiler hastaneden onu kullanıyoruz kendi çıkarıyor ama bayağı huysuzlanıyor umarım geçicidir